קשר דיגיטל - בניית אתרים באינטרנט | מומחים בוורדפרס ובאופטימיזציה

CPQL

מודלים בפרסום לרכישת לידים

בעולם הפרסום באינטרנט נהוג לשלם עבור פעולה של גולש במקום לשלם על תנועה אקראית לאתר. היתרון בשיטה הוא שהלקוח משלם מחיר אחיד לכל פניה או המרה. המרה יכולה להיות רכישה או כל פעולה של הגולש שמבחינת הלקוח נחשב חיוני.

דוגמאות של המרות:

  • גולש ממלא טופס הרשמה לדיוור
  • הרשמה לשרות (כגון הרשמה ללא תשלום לאתר הכרויות)
  • סיום תהליך (כגון רישום לבקשה לכרטיס אשראי)
  • רכישה באתר
  • שליחת טופס המבקש שנציג יחזור לגולש

 

קשר דיגיטל מציעה לידים בשיטת  Cost Per Qualified Lead) CPQL)

בשיטה הזו הלקוח משלם רק עבור לידים שעברו תהליך בדיקה.
ישנם מספר רמות בדיקה:

 
ליד תקין – משלמים רק עבור לידים שהשם ומספר טלפון שלהם תקין, לא משלמים על כפולים ומשלמים רק עם הליד עונה במספר הטלפון שהשאיר.

 
ליד שעבר תהליך באתר לפני שנרשם בטופס ולאחר מכן רק משלמים על ליד תקין לפי ההגדרה בסעיף ליד תקין.

 
נציג קשר דיגיטל יוצר קשר עם הליד לבדוק ושאכן תקין, נקבע יום ושעה שנוחה למתעניין שינציג ייצור איתו קשר ורק בשלב זה הליד עובר ללקוח.

בנוסף, בכל המודלים שמוצעים, ניתן גם להרשם לשרות טלפנים ונציגי קשר דיגיטל יבצעו את השיחות ללקוחות בענייני קביעת פגישות או שיחות מכירה.

השורה התחתונה: קשר דיגיטל מציעה את כל פתרונות הפרסום, עיצוב ויצירת קשר במקום אחד – כל זה חוסך לך זמן וכסף ונותן לך את הכלים לקבוע יעד קבוע לעלויות הפרסום ללא הוצאות לא צפויות!

לשיחת ייעוץ או כל בירור אחר בנושא ניתן לדבר איתנו במספר 074-7039292 או ליצור קשר בטופס למטה.

מודלים לפרסום בעולם האינטרנט לרכישת תנועה ולידים

 

CPM
Cost Per Mile – עלות הפרסום מחושב לפי מספר חשיפות של פרסומות לאתר. העלות היא על כל אלף חשיפות.
CPC
Cost Per Click – עלות לפי מספר קליקים המגיעים לאתר שלך. בעצם משלמים על תנועה לאתר או לדף נחיתה.
CPL / PPL
Cost Per Lead או Pay Per Lead – תשלום על כל ליד או פניה.
CPQL
Cost Per Qualified Lead – תשלום רק עבור פניות או לידים רלוונטים שעברו תהליך הסמכה.

CPA
Cost Per Action – התשלום עבור פעולה באתר. מונח זה בדרך כלל מתייחס לרכישה או סיום תהליך באתר.