קשר דיגיטל - בניית אתרים באינטרנט | מומחים בוורדפרס ובאופטימיזציה

פרסום באינטרנט

עבור עסקים האינטרנט הוא כמו הקניון הכי גדול בעולם: יש בו אין-סוף חנויות, הוא תחרותי ועם זאת עדיין מלא בהזדמנויות. אז איך הופכים את החסרון הזה ליתרון? איך מפרסמים באופן אפקטיבי, מגיעים לקהל הנכון ומייצרים תנועה גדולה יותר באתר שלכם? על קצה המזלג של קידום ופרסום – אל תפספסו.

קשר דיגיטל

הקניון הוירטואלי הוא מרחב כל כך גדול לכל מיני סוגים וגדלים של עסקים. לכן, האתגר לכל עסק גדול יותר – אפשר להיעלם בקלות אם אתה לא מפרסם את עצמך בצורה הנכונה. אם משפרים את הניראות של העסק בנקיון הגדול הזה, אם משווקים בצורה חכמה ומגיעים לקהל הנכון – הפוטנציאל הוא עצום, וזה נכון דווקא בגלל שמדובר במרחב וירטואלי שנגיש לכל אחד ואחת. היום, שלא כמו בעבר, כדי להגיע לקהל הרלוונטי לעסק שלך נדרשת מיומנות וידע נרחב בפרסום ושיווק באינטרנט.

קשר דיגיטל מציעה מגוון פתרונות ודרכים מוצלחות לפרסם באינטרנט:

  • קמפיין לידים – משלמים רק על לידים מאומתים (Qualified Lead)
  • קמפיין לידים ממגוון נישות של אתרי השוואת מחירים בהחזקתנו
  • קמפיין בגוגל (AdWords) ובמנועי חיפוש אחרים
  • קמפיין בפייסבוק וברשתות חברתיות נוספות
  • עיצוב דפי נחיתה ובאנרים לקמפיינים
  • ניהול קמפיין פרסומי ממעוף הציפור – הסתכלות רחבה על על התמונה הכוללת את כל הערוצים, המדיות, ההשקעה והתוצאות.

 

Advertising in the big world

פרסום באינטרנט יכול להיראות כמו משימה בלתי אפשרית בעולם עמוס גם כך בפרסומות

לפני יציאה לקמפיין פרסום, אנחנו בקשר דיגיטל ממליצים לערוך את דרישות הקמפיין הפרסומי, התקציב שלו, העלות, ולהשוות אל מול ההכנסות והרווחים הצפויים. בסיום תהליך האפיון, קשר דיגיטל תמליץ על אופן הפרסום המתאים ביותר לעסק שלך ולצרכים שלך. המטרה שעומדת מול עיננו היא שהעסק יקבל את התועלת המקסימלית מתוך הקמפיין. שלא תהיינה הפתעות שליליות בתקציב, שלא יהיו חריגות תקציב, ושהקמפיין יוביל לרווחים גבוהים ככל האפשר.

>> לשיחת ייעוץ חינם ללא כל התחייבות ניתן להתקשר למשרדנו במספר 074-7039292 או ליצור קשר בטופס למטה. <<

אתר האינטרנט שלך הוא כנראה הכלי הטוב ביותר לייצג את העסק שלך ולהגיע ללקוחות. עם הזמן קהלים רבים ונוספים עוברים לחיפוש ורכישה באינטרנט. הבעיה הנפוצה שיש למספר רב של אתרים הינה החשיפה.

 

מהן השיטות העיקריות להשיג חשיפה ללקוחות?

קידום

רבים מפספסים את השלב הזה, אך הוא חיוני מאוד. עוד לפני פרסום העסק יש דברים שהם בידיים שלנו שיכולים לעזור לעסק להביא לקוחות באופן אורגני, באופן טבעי. כבר בתהליך בניית את האינטרנט של העסק שלכם, חשוב לבנות את האתר בדרך שתעזור לקדם אותו בתוצאות חיפוש, כגון הגדרת מילות מפתח שלקוחות פוטנציאליים מחפשים, בניית עמודים שכוללים את מילות המפתח בגוף הטקסט, בכותרת ואפילו בכתובת המלאה של העמוד. לדוגמא, ראו את הכתובת ואת הכותרת של העמוד הזה, מאוד קל להבין שהביטוי שמקודם פה זה פרסום באינטרנט. וזה מעולה כי זה משרת אותנו בחשיפה וקידום של המסרים העיקריים של הכתבה הזו, מה שיוביל להבאת הקהל שאנחנו רוצים בעצם לכתבה הזו. שנית, מומלץ להשקיע מאמץ בלקשר אתרים אחרים לאתר שלך, במיוחד אם מדובר באתרי תוכן רלוונטיים הקשורים לעולם התוכן של העסק שלך. זה יהיה מצוין אם מתוך האתרים האלו יהיו המלצות וקישורים למאמרים באתר שלך, למוצרים, או לעמוד הבית של העסק שלך.

חשוב לדעת שבניה/שדרוג האתר עבור קידום טוב יותר הוא תהליך שדורש זמן ועבודה רבה, ולפעמים גם לוקח הרבה זמן עד שרואים תוצאות מהתהליך הזה בלבד.בניית בסיס טוב לקידום אורגני, היא רווחית במיוחד כי היא מכין מכפיל כוח בפרסום ממומן. איננו ממליצים על כך לרוב, אך אם אתם מעוניינים בתוצאות מהירות ו"יקרות" יחסית, ניתן כמובן תמיד לפרסם את האתר באופן יותר אינטנסיבי במגוון ערוצים כגון פרסום AdWords בגוגל, אפיליאטורים (Affiliates, שותפים "פסיביים"), פייסבוק, לוחות כגון יד 2 ופרסום באתרי נישה.

פרסום באינטרנט

פרסום אתרים באינטרנט מוכחת כשיטה יעילה ומהירה להשגת לידים ולקוחות באופן מיידי, אפילו מבלי לחכות עד שהאתר מקבל דירוג גבוה יותר באינדקס של גוגל לתוצאות חיפוש של מילות מפתח. ניתן לפרסם במגוון ערוצים נוספים אך הפרסום בגוגל הוא נפוץ ביותר, ולא רק בשל הפופולריות של מנוע החיפוש, אלא גם משום שניתן להעלות קמפיין של גוגל בזמן מאוד קצר, להופיע בראש תוצאות החיפוש ולהתחיל לקבל תנועה לאתר במיידי מכל מילת מפתח שנבחרה.

Marketing plan

התכנית לפרסום העסק מורכבת ומאתגרת

תקציב הפרסום שלכם יהיה קשור באופן ישיר למילות המפתח שתגדירו. בנוסף, יחס ההמרה ישתנה בהתאם למילים שתבחרו, ובהתאם לכמות הכסף שתשקיעו בקמפיין הפרסום. השיטה הנהוגה בקמפיינים פרסומיים רבים נקראת Pay Per Click, והמשמעות היא שאתם תחויבו בהתאם למספר הקליקים על הקישור לאתר שלכם מגוגול – בעצם ההמרה, המעברים שאנשים עושים מתוצאות החיפוש של גוגל לאתר שלכם. למשל אם תבחרו את מילות המפתח "יוגה בראש העין" ואין הרבה תחרות על המילים האלו, אז הערכת המחיר של גוגל לקליקים שנובעים מחיפוש המילים האלו יהיה זול ותוכלו לקבל תנועה משמעותית לאתר שלכם, ויחס המרה טוב(בין כסף שהשקעתם לכמות מבקרים באתר). אך אם יש תחרות על המילים או חלק מהמילים (למשל על יוגה), כלומר יש עוד מפרסמים שרוצים להופיע בתוצאות חיפוש עם המילים "יוגה", אז סביר להניח שהמילה הזו "יקרה" – כלומר יחס ה-PPC שלה יהיה יקר יחסית. כך שאם עדיין תרצו להופיע בראש רשימת התוצאות, תצטרכו לשלם יותר עבור כל קליק. היחס בין כמות הכסף שהשקעתם לכמות הקליקים שתקבלו יהיה גבוה יותר, ולכן גם יקר יותר.

לכן, יש צורך לבדוק מחיר ממוצע לכל מילה ולהתאים את הצעת המחיר של גוגל לפי התקציב של הקמפיין ולפי השאיפות שלו – לפי היחס הרצוי בין השקעה לתוצאות (יחס ההמרה). יהיה טוב עם נדע לבחור מילים שעבורן ניתן להופיע ממש בראש תוצאות החיפוש במקום הראשון. במקרים אחרים בהם יש הרבה תחרות על מילת מפתח מסוימת, המחיר לקליק יהיה יקר יותר כאמור ואז נמטרך להחליט אם כדאי להופיע במקום הראשון, בראש הרשימה, להסתפק במיקום נמוך יותר או במקרים ממש מסוימים אפילו לוותר על המילה בכלל.

לסיכום

כמו כל קמפיין פרסומי, פרסום באינטרנט יכול לשמש מספר מטרות, שאפילו לא אחת מהן היא כדי להשיג לקוחות במיידי. פעמים רבות נפרסם כדי לבנות מיתוג, שזו דרך שמתאימה לעסקים גדולים. ניתן גם לעשות קמפיינים קצרים וממוקדים כדי ליידע את הקהל לגבי מוצר חדש או כדי להגדיל את החשיפה שלנו ברשתות החברתיות – כמו הגדלת כמות לייקים לדף פייסבוק. מספר רב של לייקים לדף עסקי בפייסבוק, אגב, הוא קמפיין מאוד מומלץ מכיוון שיש ביכולתו לבנות את המוניטין הראשוני, יחד עם הגדלת החשיפה. דף עסקי מוצלח בפייסבוק מראה ללקוחות חדשים שלעסק שלך "כנראה" יש הרבה לקוחות, יוצר את הרושם הדרוש, ובעצם מספק מדיה בפני עצמה – ערוץ ישיר לתקשר עם לקוחותיך ללא שליחת מייל או טלפון באמצעות פרסום פשוט דרך דף הפייסבוק.

לכל אפיקי הפרסום יש יתרונות וחסרונות ומנסיוננו מומלץ מאוד לעשות אפיון מעמיק של מטרות הקמפיין ולהגיע למסקנה באיזה ערוץ ומדיה להשתמש, לקבוע יעדים ברורים כגון עלות לליד, עלות למספר חשיפות, קליקים ועוד. פרסום באינטרנט יכול לעלות לא מעט כסף, וחשוב שהוא גם יניב, בסופו של דבר, את התוצאות הרצויות – בין אם זה חיזוק מיתוג העסק שלכם או הבאת הקהל הנכון והגדלת המכירות. חשוב לתת את הדעת ולבנות קמפיין נכון, חכם וכזה שישווק את העסק שלכם בצורה הכי טובה שאפשר.

קשר דיגיטל מציעה מגוון פתרונות לפרסום מוצלח באינטרנט:

קמפיין לידים מאומתים, קמפיינים בגוגל, מנועי חיפוש, ואתרי השוואת מחירים, קמפיינים בפייסבוק ורשתות חברתיות, בניית דפי נחיתה ובאנרים, ניהול קמפיין פרסומי באופן מקיף ומקצועי.

לשיחת ייעוץ חינם ללא כל התחייבות ניתן להתקשר למשרדנו במספר 074-7039292 או ליצור קשר בטופס למטה.