קשר דיגיטל - בניית אתרים באינטרנט | מומחים בוורדפרס ובאופטימיזציה

פרסום באינטרנט

קשר דיגיטל מציעה מגוון של פתרונות פרסום באינטרנט:

 

  • קמפיין לידים – משלמים רק על לידים תקינים (Qualified Lead)
  • לידים במגוון נישות מאתרי השוואת מחירים בהחזקתנו
  • קמפיין בגוגל ובמנועי חיפוש
  • קמפיין בפייסבוק וברשתות חברתיות
  • עיצוב דפי נחיתה ובאנרים
  • ניהול קמפיין פרסומי כולל במגוון ערוצי פרסום

 

קשר דיגיטל מאפיינת את דרישות קמפיין הפרסום, התקציב והעלות מול ההכנסות והרווחים וממליצה על אופן הפרסום המתאימה בסיכום תהליך האפיון.
המטרה שלנו שתקבלו את מקסימום התועלת מול העלות ושמירה על תקציב בתוך קמפיין רווחי.

לשיחת ייעוץ חינם ללא כל התחייבות ניתן להתקשר למשרדנו במספר 074-7039292 או ליצור קשר בטופס למטה.

אתר האינטרנט שלך הינו כלי מאוד יעיל לייצוג העסק שלך ולהשגת לקוחות.
הבעיה הנפוצה שיש למספר רב של אתרים באינטרנט הינה החשיפה.

מהן השיטות העיקריות להשיג חשיפה ולקוחות?

קידום
קודם כל חשוב לבנות את האתר בשיטה שעוזרת לקדם אותו, כגון הגדרת מילות מפתח שמחפשים לקוחות פוטנציאלים ובניית העמודים שכוללים את מילות המפתח בגוף הטקסט, בכותרת ואפילו בכתובת עצמו. תראו את הכתובת ואת הכותרת של העמוד הזה, מאוד קל להבין שהביטוי שמקודם פה זה פרסום באינטרנט.

דבר שני יש לדאוג שבאתרים רלוונטיים מבחינת התוכן שלהם לאתר שלך, יהיו קישורים לעמודים רלוונטיים באתר שלך.

קידום האתר חשוב אבל חשוב לדעת שתהליך הקידום דורש זמן והרבה עבודה ובנוסף לכך לוקח הרבה זמן עד שרואים תוצאות, לכן, לתוצאות מהירות ניתן לפרסם את האתר ולקבל לקוחות באופן מיידי במגוון ערוצים כגון פרסום אדווורדס בגוגל, אפיליאטורים, פייסבוק, לוחות כגון יד 2 ופרסום באתרי נישה.

השימוש בפרסום יעילה גם לאתרים שכבר מקודמים היטב. באמצעות הפרסום ניתן להביא עוד הרבה לקוחות לאתר מאשר שמגיעים באמצעות מנועי החיפוש באופן אורגני.

לעוד בנושא קידום אתרים באינטרנט הקלק על הקישור קידום אתרים

פרסום באינטרנט
פרסום אתרים באינטרנט מוכחת כשיטה יעילה ומהירה להשגת לידים ולקוחות באופן מיידי מבלי לחכות עד שהאתר עולה למעלה באינדוקס של גוגל בכל מילת מפתח או ביטוי.
ניתן לפרסם במגוון ערוצים אומנם הפרסום בגוגל הינה בין השיטות הנפוצות ביותר. ניתן להעלות קמפיין של גוגל בזמן מאוד קצר, להופיע בראש תוצאות החיפוש ולהתחיל לקבל תנועה לאתר במיידי מכל מילת מפתח נבחר.

בגוגל יש צורך לבדוק מחיר ממוצע לכל מילה ולהתאים את ההצעה לפי התקציב של הקמפיין ביחס לאחוז ההמרה. במקרים מסוימים ניתן להופיע ממש בראש תוצאות החיפוש במקום הראשון, במקרים אחרים בהם יש הרבה תחרות על מילת מפתח מסוימת, המחיר לקליק תהינה יותר יקרה ויהיה צורך להחליט אם כדאי להופיע במקום הראשון או להסתפק במיקום נמוך יותר או במקרים ממש מסוימים אפילו לוותר על המילה בכלל.

בכל אפיקי הפרסום יש יתרונות וחסרונות וכדאי לעשות אפיון מעמיק של מטרות הקמפיין פרסום באינטרנט ולהגיע למסקנה באיזה ערוץ להשתמש, ולקבוע יעדים ברורים כגון עלות לליד, עלות למספר חשיפות או קליקים וכדומה.

פרסום באינטרנט כמו כל קמפיין פרסום אחר יכולה לשמש לכמה מטרות שלר תמיד להשגת לקוחות במיידי. ניתן לפרסם כדי לבנות מיתוג, אומנם זה יותר מתאים לעסקים גדולים מאשר קטנים וניתן לעשות קמפיינים קצרים וממוקדים כדי ליידע את הקהל לגבי מוצר חדש או כדי להשיג כמות לייקים לדף פייסבוק.

מספר רב של לייקים לדף עסקי בפייסבוק מאוד מומלץ מכיוון שזה מראה ללקוחות חדשים שלעסק שלך "כנראה" יש הרבה לקוחות ונותן לך ערוץ ישיר לתקשר עם לקוחותיך ללא שליחת מייל או טלפון באמצעות פרסום פשוט דרך הדף פייסבוק.